Saltatu eta joan eduki nagusira

Patioko birmoldaketaren prozesu partehartzailea // Proceso participativo de la reforma del patio

2019ko martxoan patioko batzordea hainbat bilera egin genituen, eskolako ikasleekin egin genitzakeen dinamikak zehazteko. Aurrena, mundu osoko txoko guztietako patioen argazkiak bildu genituen. Hezkidetzan oinarritutako patioak ziren, eta, betiere, Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako ikasleen garapenarekin eta gaitasunekin zerikusia zutenak.

Argazkietako batzuk hautatu eta gero, horiekin hiru mural egin eta eskolako hainbat lekutan kokatu genituen, denek ikusteko moduan. Muralen ondoan, gometsak jarri genituen, eta ikasle nahiz familiei esan genien jartzeko gometsak patioan eduki nahiko luketen horren gainean.

Aurreneko kontsulta horren ostean, eskolan rokodromo bat egiteko beharra ikusi genuen. Batzordea, horrenbestez, eskaladarekin zerikusia zuten proiektuen bila hasi zen. Rokodromoa non kokatu erabaki genuen aurrena. Era berean, eskalada eta gure inguruaren ezagutza uztartu nahi genituenez, rokodromoan munduko nahiz Euskal Herriko tontorrik altuenak irudikatzea bururatu zitzaigun. Verónica Werckmeister-en laguntzarekin, aurreneko proiektua diseinatu genuen. 

Bestalde, patioko lurrean klarionaz egindako zenbait marrazki jarri ostean, ikasleei galdetu zitzaien lurrean margotutako zein jolas izan nahiko luketen patioan. 

Bi saio egin genituen 2019ko maiatzean, eta hainbat irakasle nahiz familia aritu ziren behatzaile lanetan. 

Ondorioztatu ahal izan genuenez, honako hauek izan ziren ikasleen jolas gustukoenak: txingoka aritzea, labirintoan eta jolas-bideetan.



En marzo del 2019 la comisión de patio realizamos varias reuniones para dar forma a las dinámicas que podíamos realizar con el alumnado del colegio y con qué objetivo. Decidimos hacer una búsqueda de fotografías de patios coeducativos de todo el mundo que tuvieran relación con el desarrollo y alcance de las competencias del alumnado de educación infantil y primaria.

Después de una selección de fotografías preparamos 3 murales y los ubicamos en diferentes espacios visibles de la escuela. Junto al mural, colgamos unos “gomets” e invitamos al alumnado y a las familias a poner pegatinas sobre las imágenes que reflejaran qué les gustaría encontrar en el patio.

De esta primera consulta, vimos la necesidad de hacer un rocódromo en el centro. Desde el grupo de trabajo buscamos proyectos relacionados con la escalada. Definimos el espacio donde preparar el rocódromo. Pensamos en aprovechar la escalada para dar conocimiento y surgió la idea de trabajar los picos más altos de cada continente y las cimas más altas de Euskal Herria. Contamos con la colaboración de Verónica Werckmeister y sacamos un boceto. 

Por otro lado, consultamos al alumnado, a través de dibujos con tizas en el suelo del patio, qué tipo de juegos les gustaría encontrar. 

Organizamos 2 sesiones en el mes de mayo de 2019 y profesorado y familias voluntarias hicimos la observación. 

Concluimos que los juegos más demandados por el alumnado eran la rayuela, los laberintos y los caminos.

Blog honetako argitalpen ezagunak

Laranjak - 2. eskaera!!!

Kaixo! Aurten, Guraso Elkartetik  laranjak  eskatuko ditugu berriro.  Fruta ekologikoa da eta ateratzen duguna guztiontzat izango da, haurren jarduerak antolatzeko, eskolaz kanpoko ekintzak... Zenbat eta gehiago eskatu, orduan eta etekin handiagoa lortuko dugu. Parte hartu nahi duzu.....  ZER EGIN BEHAR DA? NOLA EGIN ESKAERA? .  1. On-line, bete eta bidali  formulario hau  2.  Terreta Kooperatibak  fruta kutxaka saltzen du, beraz eskaerak era horretan egin beharko dira, KUTXAKA (EZ KILOKA):  Laranjak: 10 kiloko kutxak – 22 € (2,20€/kg)  4. Kantitate handia da zuretzat? Eskaera beti kutxaka denez gero, beste familia batekin edo lagunekin bana dezakezu. Eskaera bakarra egingo da, eta eskaeraren arduradunak banatu beharko du fruta besteekin.  5. Ezinbestekoa da eskaera orriarekin batera ORDAINKETA egitea. Fruta heltzen denean dena ondo banatzeko eta batzen ez dena Guraso Elkarteak ordaindu behar ez izateko.  NOLA EGIN ORDAINKETA?  Dirutan. Aukera desberdinak daude:  a) Transferentzia bat

Zenbaki sarituak 2023ko saskiak - Números premiados Cestas de 2023

  Saski bakoitzerako bi zenbakio atera ditugu, lehenengoak ekainaren 23rarte izango du jasotzeko, ez bada agertzen bigarren zenbakiak eramango du saria. El primer número dispone de plazo hasta el 23 de junio, si no aparece el premiado, lo podrá recoger quien tenga el segundo número 1. Saria: 1011 Ordezkoa:  0893 2.Saria:  0375 Ordezkoa:  0597 3.Saria:  0879 Ordezkoa:  0212 4.Saria:  0116 Ordezkoa:  0606 Kontakturako  ampagasteizramonbajo@gmail.com  para contactar

PEDIDO DE ACEITE OLIVA VIRGEN EXTRA

Desde la AMPA, vamos a organizar de manera colectiva un pedido de ACEITE DE OLIVA VIRGEN EXTRA para poder sacar dinero para las actividades de nuestras hijas e hijos. La idea es poder realizar un gran pedido para que: 1. Entre todas y todos nos salga más barato. Lo que supone que cuanto mayor sea el pedido, mayor será el dinero que la AMPA obtenga para las actividades del año. 2. Ahorramos en transporte, además de ser más ecológico. Al precio de cada caja de aceite (6 garrafas de 3 litros cada una), le hemos incrementado una cantidad para pagar el transporte y otra como beneficio para la AMPA. Se ha considerado la cooperativa TRUJAL MENDIA , que agrupa a 22 antiguos trujales de la Zona Media de Navarra, siendo el más representativo.  Se cultivan 900.000 olivos en 2.800 hectáreas y se produce unas 1.500 toneladas/año de aceite de oliva Virgen, lo que viene a ser la mitad del aceite que se elabora en Navarra. Se cultiva la variedad Arróniz que es autóctona adaptada al particular clima de