Ikasturte zail honek geratzeko eta hausnartzeko parada ere eskaini digu. Ramon
Bajo auzo eskola dela diogu, komunitate hezitzaile baten parte izan nahi dugu. Baina
nola ulertzen dugu komunitatea eragile bakoitzak? Irakasleok? Gurasook? Zertan
datza hau praktikan? Eta nolako erronkak eta lanak suposatzen dizkigu? Zer
oztopo izaten ditugu eta nola gainditu ditzakegu lan karga itzela suposatu Gabe
edota lan hori banatuz?
Guzti honen inguruan hausnartzeko bi saio burutu ditugu bata IRAKASLEEKIN SAIOA eta bestea, FAMILIEKIN SAIOA, lotura hauetan bertan atera ziren ideia eta proposamen piloa irakur ditzakezu. Orain proposamen guzti hauei forma emateko lan talde mixto bat osatu dugu, guraso, irakasle eta Goianeko lagunekin, zuk ere parte har dezakezu!
Este curso escolar tán difícil también nos ha ofrecido la posibilidad de parar y reflexionar. Decimos que Ramón Bajo es una escuela de barrio, queremos formar parte de una comunidad educativa. Pero ¿Cómo entendemos la comunidad cada agente? ¿Profesores? ¿Madres, padres, hermanas? ¿En qué consiste esto en la práctica? ¿Y qué retos y trabajos nos supone? ¿Qué obstáculos tenemos y cómo hacer para que no suponga una carga añadida de trabajo al profesorado?
Para reflexionar en torno a ello, hemos realizado dos sesiones, la primera con el PROFESORADO y la segunda con LAS FAMILIAS, salieron un montón de propuestas que puedes curiosear en los enlaces. Ahora seguimos trabajando en un grupo mixto de profesores, familias y voluntarias de Goian, tu también puedes participar!